بهره‌گیری از ظرفیت‌های استانی و شهرستانی در اتمام پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام زندان ابهر

مدیر کل زندان‌های زنجان طی سفر یکروزه به شهرستان ابهر به صورت کامل مسائل و مشکلات پروژه‌های عمرانی نیمه تمام زندان این شهرستان را بررسی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان زنجان، در ادامه بررسی‌های میدانی مدیر کل زندان‌های زنجان از مراکز اصلاحی و تربیتی استان، این هفته سید مجتبی حسینی مدیر کل زندان های زنجان ، با همراهی معاون و مسئول دفتر فنی و عمرانی زندان‌های استان، در زندان شهرستان ابهر حاضر و به صورت میدانی و کارشناسی شده پروژه‌های عمرانی نیمه تمام و ضروری این زندان را از نزدیک بررسی نمود.
در بازید مدیر کل زندان‌های زنجان از زندان ابهر، فضای قرنطینه ،اماکن نگهداری زندانیان خاص و محدودیت فضای فیزیکی بهداری فعلی زندان به عنوان ضروری‌ترین نیاز عمرانی زندان مطرح و با توجه به اهمیت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در افزایش امنیت زندان‌ها دستورات لازم از سوی مدیر کل زندان‌های زنجان در خصوص منابع اعتباری مورد نیاز جهت تکمیل این پروژه‌ها صادر شد.
لازم به توضیح هست در حاشیه این بازدید مدیر کل زندان‌های زنجان با حضور در اندرزگاههای نگهداری زندانیان به صورت چهره به چهره با زندانیان این زندان دیدار و در خصوص مطالبات قانونی آنان دستورات لازم را صادر کرد.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha